RSS
wtorek, 23 lipca 2013

Znalazłam swoje motto na co dzień i to jest właśnie to ! To był dla mnie cel nie do osiągniecia, bo nie umiałam się powstrzymać jak widziałam moje ulubione przysmaki i nie znosiłam treningu, teraz jest inaczej, cały czas do przodu i jest na prawdę fajnie! Doadajecie mi otuchy! dzięki

piątek, 19 lipca 2013

Jabłko maczane w maśle orzechowym to niezastąpina przekąska - nawet wieczorkiem. Pełna błonnika, stosunkowo niedużo kalorii i węglowodanów, a masło orzechowe przede wszytskim składa się ze zdrowych tłuszczów i białka, które chroni nas przed skokami cukru we krwi, jabłka ma w sobie dużą dawką przeciwutleniaczy.To moja obowiązkowa kolacja .

środa, 10 lipca 2013

 Ten dzień rozpoczął się pięknie, lekkie śniadanko,  w budzie mója ulubiona przekąska.  

Wracam po lekcjach do domu, a tu czeka na mnie ciepły posiłek- zupa ogórkowa, no to jeszcze ok, przynajmniej zdrowe, ale  schabowy i ziemniaki ? Wpadłam w  panikę, że mało co nie brakowało, że stamtąd nie uciekłam, no i zaczęła się sprzeczka  z moimi rodzicami.  No i co miałam zrobić zszamałam w końcu cały ten "smakowity" obiad. Pojadłam że lepiej nie mówić i z wyrzutami sumienia, które męczą mnie chyba już odkąd pamietam....Wchodzę na wagę pewna, że pokaże 10 kg wiecej|,  chyba się zabiję,ale naszczęście nic nie przytyłam!!! hura!!!. 

środa, 03 lipca 2013

  30 minut aktywności fizycznej każdego dnia da szybkie efekty odchudzania Jak szybko stracisz zbedne kilogramy? Dobra wiadomość dla tych co nigdy się nie chce i osób wiecznie nie miejących czasu, nie trzeba trenować 60 minut każdego dnia, żeby szybko stracić zbędne kilogramy. Takie same efekty dają ćwiczenia trwające pół godziny! Jeśli pragnieszstracić zbędne kilogramy i nie wiesz jak długo codziennie ćwiczyć wystarczy tylko 30 minut ćwiczeń dziennie aby, zauważyć znaczne rezultaty w odchudzania

Duńscy uczony badają efektywność treningów

  

Badania nad odpowiednim czasem aktywności fizyznej, dzięki którym pozbędziemy się nadwagi i utrzymamy naszą wymarzoną wagę badano na 60 pochodzących z Danii mężczyznach. Badanie trwało 13 tygodni. Jedna trzecia badanych wykonywała codziennie ćwiczenia godzinę, druga grupa ćwiczyła tylko 30 minut codziennie, natomiast trzecia grupa  nie ćwiczyła Wcześniej panowie prowadzili nieaktywny,  tryb życia nie lubiąc ćwiczeń . Rezultaty badań  były zaskakujące.